أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۴۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
سرهنگ یوسفیان عنوان کرد:
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با رئیس خبرگزاری صداوسیما گفت: همواره نام شجره طیبه بسیج مقارن با خدمت بوده است و آگاه نمودن مردم از این خدمات خود یک جهاد تبیین است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ضمن بازدید از خبرگزاری صداوسیما با رئیس این خبرگزاری دیدار و گفتگو کرد.

یوسفیان در این دیدار با بیان اینکه از مطالبات جدی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بازتاب خدمات و دستاوردهای گسترده بسیج است گفت: معظم له در دیداری که در ششم آذرماه سال ۹۸ با مسئولین بسیج و آحاد بسیجیان سراسر کشور داشتند فرمودند خدمات بسیج را در معرض اطلاع عموم بگذارید. بسیج خدمات فراوان و عظیمی دارد اما خیلی از مردم نمی دانند. بسیج در یک منطقه ای خدمت بزرگی انجام داده اما غیر از مردم آن منطقه دیگران نمی دانند.

سرهنگ یوسفیان ادامه داد: بدون شک روی صحبت ایشان با تمام متولیان عرصه رسانه در سراسر کشور است از بنده به عنوان یک خدمتگزار در روابط عمومی بسیج گرفته تا صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان گسترده ترین رسانه در سطح کشور. لذا این صرفاً یک ماموریت ساده نیست بلکه تکلیفی است بر دوش همه ما و تا زمانی که به سرمنزل مقصود نرسیده ایم نباید ذره ای تعلل کنیم. یوسفیان یادآور شد، : صد البته دستاوردها و خدمات بسیج آنقدر گسترده است که هیچ تصویربردار و نگارنده ای قادر به ثبت تمامی این فعالیتها نیست.

معاون روابط عمومی بسیج در ادامه گفت: همواره نام بسیج مقارن با خدمت بوده است. خدمات ارزنده ای نظیر پروژه های محرومیت زدایی، آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومین،‌ آزادسازی زندانیان معسر جرائم غیرعمد، تهیه لوازم التحریر و تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت، خدمت رسانی به افراد آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه نظیر سیل و زلزله، اهدای جهیزیه به زوجهای کم بضاعت، اعزام گروه های جهادی تخصصی پزشکی، ، اشتغالزایی و راه اندازی مشاغل خانگی و در دوران کرونا نهضت خدمت مومنانه، طرح شهید سلیمانی(ره)، تولید ملزومات پزشکی نظیر ماسک، گان،شیلد و...، انجام غربالگری توسط بسیجیان سراسر کشور، اهدای دستگاه های اکسیژن ساز به نیازمندان و همکاری گسترده با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جهت انجام واکسیناسیون کرونا تنها گوشه ای از کارهای بزرگ انجام شده توسط بسیج است که ما مکلف به اطلاع رسانی گسترده این خدمات برجسته هستیم و این خود یک جهاد تبیین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها