أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۰۵۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
لطیفی در رویداد هم افزایی مدیریت ایران:
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: با توجه به اینکه شعار دولت "دولت مردمی است" باید بتوان فاصله مردم از دولت را به صفر رساند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سراج24؛ میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در دومین روز رویداد هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱، اظهار داشت: ضرورت هم‌افزایی بسیار جدی است، قطعا کشور برای موازی کاری امکانات ندارد بلکه نیاز به شناخت است، گام اول در حوزه مدیریت‌ها، شناسایی تشکل‌های فعال و خودجوش مردمی بوده و سپس نیاز به شبکه سازی آنها در حوزه‌های متفاوت است. 

وی بیان کرد: پس از شکل‌گیری دسته بندی‌ها، نوبت هم‌افزایی برای حل مسائل کشور است. با توجه به اینکه شعار دولت "دولت مردمی است" باید بتوان فاصله مردم از دولت را به صفر رساند، در واقع تشکل‌های خودجوش مردمی ضلع اصلی حکمرانی ایران اسلامی هستند که باید نقش فعال، منسجم و اثرگذار در تصمیم گیری‌ها و در نظارت داشته باشند. 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در طی امروز و فردا بخشنامه‌ای به همه دستگاه‌های اجرایی ارائه خواهد شد که در این بخشنامه همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند یکی از مشاورین خود را به عنوان دستیار مردمی سازی تعیین کنند، هدف از مردمی سازی بزرگ کردن دولت نیست بلکه هدف این است که راه سخن و فکر مردم به دولت بیش از پیش باز شود.

لطیفی در پایان خاطرنشان کرد: با این بخشنامه در دستگاه‌های اجرایی یک سمت تحت عنوان امور مردمی سازی خواهیم داشت که هم‌تراز رییس اداره خواهد بود، این شبکه در سطح کشور ایجاد می‌شود و از این پس جهادگران پرشور و علاقمند و متعهد به حل مسائل کشور بدانند که در نظام اداری کسی برای پیگیری و شنیدن‌ حرف‌های آنان حضور دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها