يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۵۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
شرکت لوفت‌هانزا آلمان اعلام کرد، بیش از هزار پرواز خود را در آستانه اعتصاب یک روزه کارمندان بخش زمینی این شرکت که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، لغو کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از رویترز، شرکت لوفت‌هانزا آلمان اعلام کرد، بیش از هزار پرواز خود را در آستانه اعتصاب یک روزه کارمندان بخش زمینی این شرکت که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، لغو کرده است و این لغو پرواز‌ها در حالی صورت می‌گیرد که خانواده‌های آلمانی در سراسر این کشور تعطیلات تابستانی خود را آغاز کرده‌اند.

این اقدام کارکنان لوفت‌هانزا در اعتراض به پایین بودن دستمزدهایشان انجام می‌شود و باعث اختلال بیشتر در پرواز در زمان اوج تقاضا برای سفر‌های تابستانی خواهد شد.

به نوشته این گزارش، اعتصاب و کمبود کارکنان، شرکت‌های هواپیمایی از جمله لوفت‌هانزا را مجبور کرده است تا هزاران پرواز را لغو کنند و این اقدام، باعث ایجاد صف‌های طولانی در فرودگاه‌های بزرگ شده و ناامیدی مسافرانی که می‌خواهند پس از محدودیت‌های کرونایی سفر کنند را به همراه داشته است.

لوفت‌هانزا امروز اعلام کرد، ۶۷۸ پرواز را در مرکز فرانکفورت خود لغو کرده است که بیشتر آن‌ها برای چهارشنبه برنامه ریزی شده بود و ۳۴۵ پرواز نیز در مونیخ لغو شده است.

این شرکت با اشاره به سرگردانی بیش از ۱۳۰ هزار مسافر، افزود، احتمال دارد، در روز‌های پنج شنبه و جمعه، پس از پایان اعتصاب نیز چندین لغو تاخیر در پرواز‌ها وجود داشته باشد.

فرودگاه‌های فرانکفورت، دوسلدورف و برلین از جمله فرودگاه‌هایی هستند که کارگران لوفت‌هانزا می‌خواهند در آن‌ها اعتصاب کنند.

اتحادیه وردی خواستار افزایش ۹.۵ درصدی یا ۳۵۰ یورو بیشتر در ماه برای ۲۰ هزار کارگری شده بود که مدعی هستند تورم و فشار ناشی از کمبود کار، کمر آن را خم کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها