أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۸۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
دبیر فدراسیون تنیس روی‌میز از منفی شدن تست کرونای برادران عالمیان خبر داد و گفت: این ۲ ملی‌پوش از فردا (یکشنبه) به اردو تیم ملی بازخواهند گشت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، برادران عالمیان از چند روز قبل به دلیل ابتلا به کرونا، اردوی تیم ملی تنیس روی میز را ترک کردند و به منزل بازگشتند.

علی حدادگر روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: تست اولیه برادران عالمیان مثبت شد و برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به سایر بازیکنان این دو ملی‌پوش راهی منزل شدند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: اما با گرفتن تست مجدد، مشخص شد که تست کرونای نیما و نوشاد ۲ بازیکن اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه منفی شده و این ۲ بازیکن می‌توانند از فردا در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها