يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۸۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
تیم هوادار که در ترکیه اردو زده بود امشب به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در پیش فصل لیگ بیست و دوم تعداد زیادی از تیم‌های لیگ برتری برای برپایی اردو راهی ترکیه شدند و مشترک بودن کمپ برخی از تیم‌ها و رو در رو شدن آنها با هم باعث رخ دادن اتفاقات مختلفی شد.

یکی از تیم‌هایی که به کمپ گرین پارک ترکیه رفت، هوادار بود که تنش میان ساکت الهامی با اعضای تیم نساجی و بیانیه‌های بعد از آن خبرساز شده بود‌. فارغ از حواشی به وجود آمده، هوادار تمرینات خوب و بازی‌های دوستانه مناسبی را برگزار کرد و با پیروزی در سه بازی دوستانه به کار خود در ترکیه پایان داد.

شاگردان الهامی یک بر صفر تیم ملی امید عمان را شکست دادند، با نتیجه سه بر یک برابر المسیمیر و همچنین با سه گل الخریطیات را از پیش رو برداشتند. اعضای تیم هوادار امشب به تهران بازخواهند گشت. هواداری‌ها در هفته نخست لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می‌روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها