يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۸۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
شانزدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور با قهرمانی تیم گلستان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، در این رقابت‌ها که با حضور ۲۲ تیم از استان‌های سراسر کشور از روز سه‌شنبه ۴ مردادماه در شهر قم آغاز شده بود، روز گذشته با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی و فینال به پایان رسید.

در مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم‌ها در شش گروه به رقابت پرداختند و ‌پس از پایان مسابقات دور گروهی، تیم‌های راه ‌یافته به مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی دیدارهای خود را برگزار کردند تا تکلیف چهار تیم‌ برتر این ‌مسابقات مشخص گردد.

در مرحله نیمه نهایی تیم گلستان، مازندران را از پیش رو برداشت و تیم خوزستان از سد سیستان و بلوچستان عبور کرد.

 در دیدار نهایی تیم گلستان با نتیجه ۴۶ بر ۳۰ تیم خوزستان را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم خوزستان نیز نایب قهرمان مسابقات شد. ‌استان‌های مازندران و سیستان و بلوچستان نیز به صورت مشترک به مقام سوم مسابقات رسیدند.

در پایان، کاپ اخلاق مسابقات به تیم قم اهدا گردید و علیرضا میرزائیان از تیم گلستان به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

اعضای کمیته فنی فدراسیون در حین برگزاری رقابت‌ها، انتخاب برترین و فنی ترین بازیکنان را جهت حضور در اردوهای تیم ملی جوانان، در دستور کار خود داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها