يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۸۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
اولیایی:
عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد: متاسفانه مدیران عامل استقلال و پرسپولیس با مدارک فتوشاپی جشن دریافت مجوز حرفه‌ای گرفتند.

به گزارش پایگاه 598، کاظم اولیایی در مورد وضعیت تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: این مساله را باید از خود فدراسیون بپرسید که بحث تعلیق این کمیته به کجا رسید. البته ما در کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای  هرکاری که لازم بود و در حیطه قانون و آئین‌نامه بود انجام دادیم. اعضای کمیته بدوی به هیچ عنوان حاضر نشدند مدارک خلاف واقع را تایید کنند و آمار غلطی به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهیم. زیرا مسئولانAFC منتظر بودند که ما دروغی بگوییم و آنها مچ ما را بگیرند. 

وی تصریح کرد: تمامی اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای  تعهد محضری به AFC داده بودیم که هیچ گونه مطلب و سندخلاف واقعی ارایه نکنیم و در صورتیکه مرتکب چنین عملی شویم آنها می‌توانستند ما را جریمه و محروم کنند. به همین دلیل هم اعضای کمیته بدوی هیچ گونه مطلب خلاف واقعی از باشگاه‌های کشور را به AFC ارسال نکردند.  حتی متاسفانه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اسناد فتوشاپی را به ما ارایه دادند که حاضر به تایید آنها و ارسالش به AFC نشدیم. 

استقلال و پرسپولیس با اسناد فتوشاپی جشن حضور در آسیا گرفتند!

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای ادامه داد: صورتجلسه‌های کمیته با امضای هر ۵ عضو موجود است و همگی ما با ارسال مدارک غیرواقع مخالفت کردیم و چنین کاری انجام ندادیم اما مشکل از جایی شروع شد که از آئین‌نامه صدور مجوز حرفه‌ای برداشتی اشتباه صورت گرفت و گفته شد که این دو باشگاه سه ماه برای دریافت مجوز حرفه ای فرصت دارند. حال چه کسی چنین کاری انجام داد را من نمی‌دانم. بعد از جلسه‌ای که مدیران عامل دو باشگاه در حضور مسئولان ارشد ورزش کشور داشتند و اعلام شد سه ماه برای دریافت مجوز حرفه‌ای فرصت دارند. ابتدا باشگاه پرسپولیس جشن گرفت و اعلام کرد مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرده و بعد از آن هم استقلال به تبعیت از آنها چنین مساله‌ای را اعلام کرد.

اولیایی تاکید کرد: این جشن با اسناد فتوشاپی بود در حالیکه پیش از آن AFC مدارک اصلی را دیده بودند و می‌دانستند استقلال و پرسپولیس مدارک‌شان ناقص است اما از اعلام دریافت مجوز حرفه‌ای و حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا تعجب کردند. در نهایت هم آنها را از لیگ قهرمانان کنار گذاشتند.

وی در مورداینکه کدام یک از مدارک استقلال و پرسپولیس فتوشاپی بوده گفت: به طور دقیق به خاطر ندارم اما اینکه دو باشگاه تراز مالی مثبت داشته باشند و حسابرسی‌شان دقیق انجام شده باشد که این طور نبود. ایراد AFC هم به همین جشن زودهنگام با مدارک ناقص بود و مدیران AFC می‌گفتند چطور این دو باشگاه اعلام کرده‌اند که مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا گرفته اند؟! 

استقلال و پرسپولیس با اسناد فتوشاپی جشن حضور در آسیا گرفتند!

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در مورد هشداری که مبنی بر تعلیق لیگ فوتبال کشورمان داده بود، گفت: باید این هشدار را جدی بگیریم. قبل از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا هم من در مصاحبه‌هایم سه بار نسبت به حذف این دو باشگاه از لیگ قهرمانان هشدار دادم که یکی از مصاحبه‌هایم با خبرگزاری فارس بود و به آن هشدارها توجهی نکردند. اکنون نیز باید این هشدار  تعلیق لیگ کشورمان جدی گرفته شود.

اولیایی در مورد اینکه راهکار رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای چیست، عنوان کرد: احتمالا فدراسیون فوتبال با AFC مکاتبه کرده ولی به نظر من برای رفع تعلیق کمیته ابتدا بایدمتخلفین مشخص و از سوی AFC جریمه و محروم شوند. زیرا در بحث این تعلیق و غیبت استقلال و پرسپولیس در اسیا فرد یا افرادی تخلف کرده‌اند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها