کد خبر: ۵۱۰۹۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
رئیس کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: وزیر ارتباطات به نمایندگان قول داد که تا پایان شهریور 1402 تمام روستاهای بالای 20 خانوار تحت پوشش کامل اینترنت پرسرعت قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره حضور وزیر ارتباطات در این کمیسیون اظهار داشت: امروز جلسه مربوط به دوشنبه‌های نظارتی کمیسیون را داریم که عموما به سوالات نمایندگان از وزرا و معاونان آن ها اختصاص دارد.

وی افزود: سعی کردیم سوالات را به صورت تخصصی طراحی کنیم. چرا که هر نماینده ممکن است در حوزه های مختلف ICT سوال داشته باشد که مجموع سوالات در یک روز مرتبط با معاونت های خاصی باشند که هم سوالات تخصصی بوده و هم وقت کمتری به خود اختصاص بدهند.  

رئیس کمیسیون صنایع مجلس در تشریح حضور وزیر ارتباطات در جلسه امروز این کمیسیون گفت: عمده مباحث امروز مربوط به اینترنت روستایی بود. همان طور که آقای وزیر گفتند در چند استان توزیع اینترنت پرسرعت متناسب با میانگین نبوده و در داخل استان ها هم خیلی متوازن نیست. به طور مثال، بخشی از استان پیشرفت 80 یا 90 درصدی و بخش دیگری از آن پیشرفت 30 یا 40 درصدی دارد. البته این نقصی بود که از سال های قبل باقی مانده است.

وی ادامه داد: رویکرد آقای وزیر این است که در ابتدا عقب ماندگی ها را جبران کرده و سپس به سراغ سایر حوزه ها بروند. قولی که آقای وزیر به نمایندگان دادند این بود که تا پایان شهریور 1402 تمام روستاهای بالای 20 خانوار تحت پوشش کامل اینترنت پرسرعت قرار گرفته و تا پایان سال سال جاری بخش عمده یا 95 درصد این روستاها پوشش اینترنت پرسرعت برای این روستاها تکمیل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها