أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۱۱۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید باشگاه تراکتور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، بعد از پایان لیگ بیست و دوم می شد پیش بینی کرد که میرمعصوم سهرابی به پایان کار در تراکتور رسیده است. مدیرعامل سرخ پوشان کمترین نقش را در تصمیمات کلان و نقل و انتقالات داشت. در این مدت حتی یک عکس از او در معرفی بازیکنان جدید منتشر نشد تا بحث جدایی جدی نه بلکه قطعی شود. در بازگشت تیم از اردوی ترکیه بود که این باشگاه تراکتور رسما این موضوع را تایید کرد.

انتخاب بعدی تراکتور، بهتاج بود. سهرابی که خود نیز از پایان کارش مطلع شده بود، پیش دستی کرده و استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کرد. هیأت مدیره باشگاه تراکتور نیز روز گذشته پس از موافقت با استعفای او، ایوب بهتاج را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه منصوب کرد. مراسم تودیع میر معصوم سهرابی و معارفه ایوب بهتاج، صبح امروز در محل باشگاه واقع در مجموعه اقتصادی-ورزشی بنیان دیزل انجام شد.

در این مراسم که در جمع مدیران و کارکنان باشگاه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات میرمعصوم سهرابی طی مدت عهده‌داری مسؤولیت مدیرعاملی باشگاه، ایوب بهتاج به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه معرفی شد.
بهتاج در سال 1397 به عنوان مدیرعامل در تراکتور فعالیت کرده بود. او تا سال پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز بود و حالا برای دومین بار مدیریت در تراکتور را تجربه خواهد کرد. چرخه تغییر مدیرعامل و استفاده از نفرات سابق در بازه های زمانی کوتاه، موضوعی است که در باشگاه تراکتور به امری رایج تبدیل شده و این باشگاه امسال را نیز با مدیری جدید شروع می کند تا حداقل ثبات مدیریتی را در فوتبال ایران داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها