أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۱۱۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، محمود مرتضایی فرد گفت: با انعقاد قرارداد گردشگری با شرکت خدمات مسافرتی، امکان استفاده از خدمات گردشگری در قالب کمک هزینه سفر برای بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق مجدداً فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به واکسیناسیون عمومی و مهیا شدن امکان سفر، صندوق بازنشستگی کشوری خدمات و تسهیلات گردشگری را برای بازنشستگان کشوری فراهم آورده است.

مرتضایی فرد اظهار داشت: در این طرح، بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از خدمات اقامتی و خدمات تور در قالب بهره مندی از کمک هزینه سفر (برای بازنشستگانی که سهمیه سفر داشته باشند) استفاده کنند.

وی، کمک هزینه سفر را بر اساس بودجه مصوب هیأت مدیره صندوق، برای هر دفتر کل مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: متقاضیان در صورت داشتن همراه می‌توانند از «کمک هزینه همراه» نیز بهره مند شوند. میزان «کمک هزینه سفر» در صورت داشتن همراه به ازای هر دفتر کل مبلغ یک میلیون تومان است که از مجموع هزینه اجرای تور کسر می‌شود.

مرتضایی فرد یادآور شد: تعداد سهمیه استفاده از تور برای هر دفتر کل (بازنشستگان و وظیفه بگیران) که از کمک هزینه سفر و گردشگری استفاده می‌کنند، حداکثر سه نوبت در طول دوران بازنشستگی است.

وی در پاسخ به این سوال که متقاضیان چگونه می‌توانند از خدمات و تسهیلات گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری استفاده کنند، یادآور شد: خدمات گردشگری از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir معرفی و به سامانه تورهای مسافرتی متصل می‌شود.

مرتضایی فرد تاکید کرد: این خدمات تنها از طریق سامانه تورهای مسافرتی به نام سامانه «خاتم تور» ارائه می‌شود و متقاضیان می‌بایست از طریق لینک khatamtour.com و یا از طریق مراجعه و شماره تلفن ۸۶۸۲-۰۲۱ از فرایند ارائه خدمات کسب اطلاع نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها