أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۲۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
خرید جدید سیرجانی‌ها به سوژه اصلی تمرینات گل‌گهر در اردوی آماده‌سازی ترکیه تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" گل‌گهر سیرجان این روزها به دور از هیاهوی نقل و انتقالات اردوی آماده‌سازی‌ در ترکیه را پشت سر می‌گذارد و برای حضور قدرتمند در لیگ بیست و دوم تمرین می‌کند.
در این بین، حضور وسلی گومز برزیلی در گل‌گهر بر جذابیت‌های اردوی این تیم در ترکیه افزوده و ستاره برزیلی به سوژه اصلی تمرینات گل‌گهر تبدیل شده است. گومز که دومین جلسه تمرینی با سیرجانی‌ها را پشت سر گذاشت، مورد استقبال ویژه بازیکنان قرار گرفت و با تشکیل تونلی مخصوص، مورد نوازش شاگردان قلعه‌نویی قرار گرفت.
گومز که از معدود برزیلی‌های حاضر در فوتبال ایران با سابقه بازی در سری A این کشور به شمار می‌رود، به عنوان جانشین سعید صادقی به گل‌گهر پیوسته و با توجه به کارنامه قوی و سن و سال مناسبش پیش‌بینی می‌شود یکی از بازیکنان تاثیرگذار لیگ بیست و دوم خواهد بود و نقشی کلیدی در تیم قلعه‌نویی ایفا خواهد کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها