کد خبر: ۵۱۱۲۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد حضور دوباره در این باشگاه و وضعیت نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از تابناک ورزشی؛ ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی تراکتور در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه عنوان کرد: در این خصوص لازم است با آقای بردیف نشستی داشته باشم و صحبتی داشته باشیم و به طور دقیق ببینیم تا چه میزان خواسته‌های ایشان در نقل و انتقالات برآورده شده و چقدر دیگر نیاز به فعالیت در نقل و انتقالات داریم ولی همینقدر می‌گویم که کار تراکتور هنوز تمام نشده است و تا جایی که می‌دانم چند بازیکن دیگر قرار است اضافه شوند و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد. 

بهتاج در مورد وضعیت تراکتوری شدن سعید عزت اللهی که نامش این روزها زیاد مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: بهتر است خیلی وارد اسامی نشویم و هر بازیکنی که قرارداد امضا کرد اعلام می‌کنیم ولی در مورد ایشان بگویم که به توافقات خوبی رسیدیم و انشاءالله به زودی به توافق کامل خواهیم رسید و قراردادش امضا خواهد شد. 

وی در رابطه با وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) توضیح داد: ورزشگاه به طور جدی دارد رویش کار می‌شود و مسائل زیرساختی که در دست بازسازی بود به سرعت انجام می‌شود تا هرچه زودتر بازی‌های تراکتور در آنجا برگزار شود و بتوانیم به بهترین شکل از هواداران خوب تیم در این محل میزبانی کنیم و بازی‌های تیم انجام شود. ابتدای فصل ما در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی بازی خواهیم کرد ولی به زودی این ورزشگاه آماده خواهد شد.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها