أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۳۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در خصوص اختلاف آمار متهمان پرونده متروپل در مرحله صدور کیفرخواست ارائه داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، مسعود ستایشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده متروپل و اینکه گفته شده که ۲۱ متهم داشت اما برای ۲۰ متهم کیفرخواست صادر شده است گفت: بله بنده هم این مورد را در اخبار دیدم اما باید بگویم که برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر شده و کسی نیست که جا مانده باشد.

وی افزود: در این واقعه عده‌ای فوت و عده‌ای مصدوم شدند. عده‌ای قصور و تقصیرشان قابل تعقیب شناسایی شد. برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر شده و سومین جلسه دادگاه برگزار شد.

ستایشی ادامه داد: همه متهمان بازداشت هستند و اولیای دم در دادگاه حضور دارند، جلسه علنی نیست اما همه چیز تحت کنترل است و کار با سرعت و دقت لازم در دادگاه کیفری دو شهرستان اهواز صورت می‌پذیرد نظریه کارشناسی در این پرونده انجام شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها