أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۴۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران یک هیأت مذهبی در اردستان گفت: در این حادثه 19 نفر مصدوم و 3 نفر فوت شدند.

به گزارش پایگاه 598، عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران یک هیأت مذهبی در ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه شب گذشته در اردستان بلوار مفتح شهرک کاوه اظهار داشت: در این حادثه ۳ واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد و پس از اولویت‌بندی مصدومان و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در دو مرحله انتقال به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انجام شد.

وی با اشاره به مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه گفت: این حادثه ۱۹ نفر مصدوم شامل ۸ نفر خانم ۱۷ تا ۶۵ ساله و ۸ نفر آقا ۱۶ تا ۶۵ ساله و ۳ کودک ۷ تا ۱۵ ساله داشت و ۳ نفر شامل یک نفر آقا ۵۲ ساله، ۲ خانم ۶۵ و ۷۰ ساله فوت کردند.

عابدی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان ۷ مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی، کاشانی و امین منتقل کرد، تصریح‌کرد: در همان دقایق اولیه اعلام‌ حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها