أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۱۵۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
رییس هیات‌فوتبال: ۸۰ درصد الزامات محقق شده است
مسئولان ورزشی شهرستان انزلی در تلاش هستند تا هرطور شده ورزشگاه خانگی ملوان را به دیدار با استقلال در هفته دوم لیگ برتر برسانند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"،‌ بعد از صعود ملوان به لیگ برتر مسئولان سازمان لیگ طی سفری به انزلی آخرین وضعیت ورزشگاه تختی را مورد بررسی قرار دادند و الزامات مورد نیاز برای میزبانی نماینده گیلان در این ورزشگاه را گوشزد کردند.

کمیته مسابقات سازمان لیگ در آن سفر 26 ایراد از ورزشگاه انزلی گرفت که این فهرست در اختیار مسئولان استان گیلان و شهرستان انزلی قرار داده شد تا برای رفع آنها اقدام کنند.

از این رو مسئولان ورزشی شهرستان انزلی برای محقق کردن خواسته‌های سازمان لیگ در راستای استانداردسازی ورزشگاه تختی را در دستور کار قرار دادند.

رفع ایرادهای ورزشگاه انزلی از مدتی قبل در دست اقدام است اما هنوز این ورزشگاه آماده میزبانی در لیگ برتر نیست. با توجه به اینکه تیم ملوان در هفته دوم لیگ برتر میزبان استقلال است، ابهام هایی درباره میزبانی قوهای سپید در انزلی مطرح شده است. با این وجود مسئولان ورزشی انزلی امیدوارند ورزشگاه تا روز میزبانی از استقلال(27 مرداد) به طور کامل آماده شود.

محمود رمضانی‌پور، رییس هیات فوتبال انزلی درباره آخرین اقدامات انجام شده در ورزشگاه تختی گفت:‌«ما سعی کردیم اشکالات را به طور کامل رفع کنیم و تا الان هم پیشرفت کار بسیار خوب بوده است.»

او ادامه داد: «گیت‌های ورود تعبیه شده و سکوهای طرفین زده شده است. نصب صندلی‌ها را به زودی خواهیم داشت که تا دو روز آینده صورت می‌گیرد. تغییراتی در VIP انجام شده و نیمکت‌ها نیز فاصله شان تا سکو بیشتر شده است. دو لاین ورودی ورزشگاه یکی شده است. همچنین جایگاه VIP دوم را با توجه به فضای کم جایگاه قبلی تعبیه کردیم.»

رییس هیات فوتبال انزلی همچنین گفت:‌«درب اضطراری برای آمبولانس، اورژانس و آتش نشانی را ایجاد کردیم. با همکاری آموزش و پرورش شهرستان یک درب دیگر هم برای مدعوین قرار داده شد. مسیر تماشاگران تیم میهمان جدا شده و تقریبا کار به مراحل پایانی می‌رسد. ضمن اینکه اسکوربورد آماده است، دوربین‌های مدار بسته به زودی راه می‌افتد و تقریبا 80 درصد کار انجام شده است.»

رمضانی‌پور در پایان افزود: «انشاالله به زودی شاهد بهره‌برداری کامل از امکانات ورزشگاه تختی انزلی باشیم تا تیم ملوان به خوبی از رقبای خود در لیگ برتر پذیرایی کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها