أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۱۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:
در کمتر از یکسال رییس‌جمهور به تمامی استان‌ها سفر کردند. در طول این مدت 31 سفر استانی و 7 سفر موضوعی صورت گرفته که طی آن بالغ بر 900 مصوبه تنظیم شده که بیش از 2هزار پروژه و طرح عمرانی که عمدتا نیمه تمام هستند رادر بر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 598، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 26 مرداد 1401) هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: دولت در ماه جاری حدود 16 هزار میلیارد تومان بابت اوراق منتشره شده خرانه در سنوات گذشته، پرداخت کرده است. تا به الان بیشتر توان دولت صرف پرداخت بدهی‌های گذشته شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ادامه گفت: در این ماه حدود 12 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای عمومی تزریق شده است. تا پایان ماه نیز دوباره مبلغ دیگری نیز تزریق خواهد شد. ان‌شاءالله درصورت تحقق تزریق مبلغ دوم، بیشتر از تعهداتمان از محل منابع عمومی عملیات انجام داده‌ و منابع تزریق کرده‌ایم. همچنین مجوزی درجهت تهاتر نفت گرفته شده است.

 

مرتضوی درباره مصوبات سفرهای ریاست جمهوری بیان کرد: در کمتر از یکسال رییس‌جمهور به تمامی استان‌ها سفر کردند. در طول این مدت 31 سفر استانی و 7 سفر موضوعی صورت گرفته که طی آن بالغ بر 900 مصوبه تنظیم شده که بیش از 2هزار پروژه و طرح عمرانی که عمدتا نیمه تمام هستند رادر بر می‌گیرد.

وی در پاسخ به میزان تحقق مصوبات سفرهای ریاست جمهوری تصریح کرد: مصوبات در بازه زمانی چهار ساله تنظیم شده‌اند لذا باید آنها را با سال تطبیق دهیم. لذا این مصوبات از حیث تامین منابع از محل منابع سال 1400، بالغ بر 100 درصد عملیاتی شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور درخصوص دور دوم سفرهای استانی دولت تصریح کرد: یک تیم مشخص شده که میزان اجرای مصوبات سفرهای استانی را ارزیابی خواهد کرد، در دور جدید سفرهای استانی علاوه بر نظارت، مصوبات جدید هم خواهیم داشت. با رویکرد اجرای مصوبات، نظارت میدانی و رفع مشکلات، پس از یک تنفس، دور دوم سفرها برنامه‌ریزی می‌شود.

مرتضوی گفت: در سفرهای استانی دور دوم به‌صورت تلفیقی هم مصوبه خواهیم داشت و هم نظارت بر اجرای مصوبات قبل صورت خواهد گرفت؛ اجرای مصوبات به‌صورت مداوم در حال پایش است و گزارش‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها