أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۵۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
در پی رای دادگاه آلمان پیکر هوشنگ ابتهاج به زودی برای تشییع به ایران منتقل می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، پیکر هوشنگ ابتهاج شاعر و پژوهشگر ایرانی قرار بود پنجشنبه ۲۷ مرداد‌ماه ۱۴۰۱ از مقابل تالار وحدت تشییع شود که این مراسم به دلیل تاخیر در انتقال پیکر او از آلمان به ایران به تاخیر افتاد.

بعد از چند روز حواشی و شایعه حالا یلدا ابتهاج دختر او درباره انتقال پیکر این هنرمند به ایران در صفحه مجازی خود نوشته است: «هموطنان عزیز

دقایقی قبل با خرسندی آگاهی یافتیم که قاضی شعبه رسیدگی کننده دادگاه کلن رای خود را در زمینه انتقال پیکر پدرم، امیر هوشنگ ابتهاج به ایران برای خاکسپاری در آرامگاه ابدیش، باغ محتشم رشت صادر کرد. از همه شما که در این مدت با انرژی مثبت خود امیدبخش ما در انجام این مهم بودید قدردانی می‌کنیم. همچنین مایلم سپاس عمیق خود را از وکیل خانواده آقای دکتر بوخهایت و نیز مشورت‌های دکتر سید شهرام ایرانبومی کارشناس حقوق بین‌الملل، اعلام نمایم. متعاقبا تاریخ و زمان تشیع را اطلاع رسانی خواهم نمود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها