يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۶۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
تاجیکستان ایرادات را رفع کرد؛
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون ایران تا رفع ایرادات و نواقص همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت AFC، کارگروه صدور مجوز باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در چهارمین جلسه خود که امروز برگزار شد، از فدراسیون عضو به خاطر توانایی‌هایشان برای تطبیق سیستم‌های مجوز باشگاه‌ها با تغییرات فصل جدید رقابت‌های باشگاه‌های AFC تمجید کرد.

مقررات به روز شده مجوز باشگاه‌های AFC (نسخه ۲۰۲۲) در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲ لازم الاجرا شد و چندین به روز رسانی مهم را در خود جای داد که هنگام اعطای مجوز به باشگاه‌های شرکت کننده در مسابقات باشگاه‌های AFC از فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ به بعد قابل اجرا هستند.

بر اساس تصمیم این کارگروه، تعلیق اعمال شده برای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تاجیکستان پس از اصلاح بیشتر نواقص برطرف شد.

علاوه بر این، کارگروه مجوز حرفه‌ای AFC با تمدید و حفظ تعلیق اداره صدور مجوزه باشگاه‌های فدراسیون فوتبال ایران تا زمان رفع تمام ایرادات موافقت کرد.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا سال گذشته تیم‌های پرسپولیس و استقلال ایران را به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای، از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت و در ادامه تخلفات کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کشورمان، این کمیته را به حالت تعلیق در آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها