أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۷۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
رئیس سازمان غذا و دارو؛
رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به آثار تحریمی بر تامین داروهای مورد نیاز کشور، گفت: آنها مستقیما صادرات دارو به ایران را تحریم کرده اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، بهرام دارایی، در برنامه تلویزیونی افزود: وقتی با کشوری وارد مجادله می‌شوند و می‌خواهند برخورد کنند، تمامی سیستم‌های آن کشور از جمله سیستم بهداشت و درمان و دارو را تحریم می‌کنند.

وی افزود: اگر ادعا می‌کنند که مستقیماً دارو را تحریم نمی‌کنند، سیستم مالی انتقالات ارزی را تحریم می‌کنند که داروسازی ما تحریم شود. البته دروغ گفته اند و مستقیماً صادرات دارو به کشور ما را در خیلی از جاها رسماً ممنوع کرده اند و گزارشگر سازمان ملل نیز همین موضوع را تاکید کرده است.

دارایی ادامه داد: در مقابل کالاهای مضر را تحریم نمی‌کنند و اجازه می‌دهند سیگار به راحتی از آمریکا وارد کشور ما شود.

وی افزود: بعد از انقلاب، داروسازان جوان کشور وارد عرصه شدند و کاری کرده اند که ۹۸ درصد عددی داروهای مورد نیاز خودمان را تأمین کنیم. ما جزو ۲۰ کشور دنیا هستیم که دارو تولید می‌کند، فرمولاسیون تولید می‌کند و از داروهای ژنریک به سمت داروهای با فناوری بالا رفته ایم.

رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: هر دارویی که در دنیا برای تولید آن ادعا می‌شود، در کشور ما هم توان تولید دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها