يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۷۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
حجت الاسلام والمسلمین حیدری از توزیع ۲تن گوشت قربانی میان ۱۲۰۰ خانواده نیازمند به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری امروز (شنبه 5شهریور) در حاشیه توزیع ۲تن گوشت قربانی میان۱۲۰۰ خانواده نیازمند گفت:از آنجا که رسیدگی به امور مسلمین از مهمترین وظایف شیعیان است مجموعه مسجدی ها و کانونی ها نیز اقدام به فعالیت های مختلفی در راستای دستگیری از نیازمندان کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به توزیع ١٢٠٠ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان قم توسط کانون‌های فرهنگی هنری استان گفت: این دوازدهمین مرحله از توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان استان است که با همکاری مؤسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) قم و خیّرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان انجام گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: در همین راستا با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و با شناسایی افراد نیازمند در هر منطقه که توسط مدیران کانون ها انجام شد 2 تن گوشت قربانی توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: این 2تن گوشت قربانی میان 1200 خانواده نیازمند در مناطق محروم قم توزیع شد.

وی یادآور شد: همزمان با توزیع گوشت در میان نیازمندان استان قم، این طرح به همت موسسه حضرت خدیجه در دیگر استان های کشور نیز اجرا می شود.

یادآور می شود با توجه به افزایش مشکلات اقتصادی بویژه برای نیازمندان، کسانی که می خواهند در این امر خداپسندانه شرکت کنند می توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه(س) مراجعه کنند.


لازم به ذکر است در پی شیوع کرونا ویروس و از همان روزهای آغازین بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های جهادی را در راستای مبارزه با این ویروس شروع کرده اند که همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها