يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۱۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
وینگر پاری‌سن‌ژرمن جایگزین مهرداد محمدی در تیم فوتبال العربی قطر شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، باشگاه العربی قطر از امضای قرارداد با رافینیا آلکانترا، بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به مدت دو فصل و به صورت قرضی خبر داد. این بازیکن برزیلی پیش از العربی به صورت قرضی برای رئال سوسیداد اسپانیا بازی می‌کرد.

بازیکن پاری‌سن‌ژرمن جایگزین محمدی در العربی شد + عکس

بر اساس گزارش رسانه‌های قطری، باشگاه العربی رافینیا آلکانترا را در فهرست بازیکنان خارجی‌اش جایگزین مهرداد محمدی کرد. محمدی به دلیل آسیب‌دیدگی فصل گذشته لیگ ستارگان قطر و سه بازی متوالی فصل جدید این مسابقات را از دست داده بود. در فهرست پنج نفره بازیکنان خارجی العربی قطر عمر السومه به عنوان لژیونر آسیایی، یوسف المساکنی (لژیونر عربی)، گونارسون، مونیسا و رافینیا (لژیونرهای خارجی) حضور دارند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها