يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۱۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
در پی پرتاب یک بمب دست‌ساز به سوی نظامیان صهیونیست در شمال غرب رام‌الله دست‌کم چهار نظامی صهیونیست به شدت مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از جهان نيوز،  رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که در پی اقدام یک خودرو در پرتاب یک بمب دست ساز به سوی نظامیان رژیم صهیونیستی دست کم چهار نظامی به شدت مجروح شدند.

رسانه‌ها گزارش دادند که این حادثه در نزدیکی روستای نبی صالح، در شمال غرب رام‌الله روی داده است.

رسانه‌های عبری روز گذشته نیز از تیراندازی به سوی یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه «غور اردن» و زخمی شدن دست‌کم پنج شخص خبر دادند.

کانال ۱۳ تلویزیونی رژیم صهیونیستی روز گذشته، از تیراندازی به سوی یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در خیابان ۹۰ در غور اردن، خبر داد و وبگاه روزنامه یدیعوت آحارانوت از زخمی شدن دست‌کم دو نفر از جمله راننده این اتوبوس نوشت. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها