يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۱۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری ۱۱ تَن از فلسطینیان را بدون توجیه اتهام بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از وفا، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. شاهدان عینی اعلام کردند که ۱۱ فلسطینی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شدند.

این درحالی است که پیشتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفته بود: تحولات داخلی و خارجی مستلزم ایجاد چشم انداز استراتژیک برای آینده است. همان گونه که شاهد هستید بار دیگر این روزها روح انتفاضه و مقاومت در کرانه باختری دمیدن گرفته است.

وی افزود: کرانه باختری همواره به عنوان میدان اصلی نبرد فلسطینی‌ها علیه اشغالگران باقی خواهد ماند چون قدس جزئی از آن است و سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی از جمله شهرک سازی و ساخت دیوار حائل در این منطقه رخ می‌دهد و همچنان نیز جریان دارد. کرانه باختری به عقب باز نمی‌گردد و آرام نمی‌گیرد، مگر با آزادی فلسطین.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها