يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۱۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
بعد از قرعه کشی اولین دوره سوپرلیگ فوتسال، امروز صبح قرعه کسی لیگ برتر فوتسال زنان نیز انجام شد تا بدین ترتیب جدول مسابقات ۱۲ تیم شرکت کننده مشخص گردد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از “ورزش سه” صبح امروز قرعه کشی هجدهمین دوره از لیگ‌برتر فوتسال زنان ایران در حضور نمایندگان ۶  تیم شرکت کننده برگزار شد و بر این اساس هفته اول این مسابقات در روز پنجشنبه ۲۱ مهر ماه از ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

بر اساس مصوبه سازمان لیگ و فدراسیون ‌هر تیم می‌تواند ۱۶ بازیکن بزرگسال و ۸ بازیکن جوان که متولد سال ۸۰ به بعد باشند جذب کند.
همچنین تیم ها در جریان یک فصل از مسابقات نمی‌توانند بازیکنان سوپرلیگ را به خدمت بگیرند (بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات، انتقال بازیکن از سطح بالاتر به پایین تر در طول فصل مسابقاتی غیرقانونی است).

برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان پنجشنبه ۲۱ مهر ماه به شرح زیر برگزار می‌گردد:
هیئت فوتبال اصفهان - نامی نو اصفهان
پارس آرا شیراز - هیئت فوتبال آمل 
مس کرمان - هیئت فوتبال نطنز 
خانه‌ من مشهد - آریا پاک البرز
هیئت فوتبال رودان - کیمیای اسفراین 
مهر عظام تهران - سایپا تهران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها