کد خبر: ۵۱۳۲۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
برای تصمیم‌گیری پیرامون موضوعات مختلف؛
اعضای هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال گرد هم جمع شده‌اند تا درباره مشائل سرنوشت‌ساز فوتبال ایران تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش‌سه"، با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس، مهدی نبی و منصور قنبرزاده به عنوان نایب رئیس اول و دوم و همچنین محمدرضا ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها در مجمع روز 8 شهریور، ترکیب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کامل شد و به این ترتیب از این به بعد این هیات رئیسه برخلاف 3 ماه گذشته می‌تواند جلسات رسمی برگزار کند.
درهمین اساس امروز اعضای فدراسیون فوتبال در حالی که ابهامات زیادی درباره سرنوشت نیمکت تیم ملی در جام جهانی وجود دارد دور هم جمع شده‌اند تا درباره مسائل مختلف پیرامون تیم‌های مختلف تحت نظارت فدراسیون نظیر وضعیت کمیته‌های فدراسیون فوتبال، شرایط تیم امید، انتخاب اسپانسر تیم ملی در جام جهانی و ... گفتگو کنند و البته گفته می‌شود.
احتمالا یکی دیگر مواردی که در دستور کار این جلسه قرار دارد انتخاب مدیر روابط عمومی فدراسیون خواهد بود که پس از پایان کار محمدجواد پاینده همچنان تکلیف آن نامشخص است.
از نکات قابل توجه اولین نشست رسمی هیيت رئیسه حضور میرشاد ماجدی است که در اولین جلسه که پس از انتخاب مهدی تاج برگزار شده بود حضور نداشت ولی امروز خود را به خیابان سئول رساند و در جلسه حضور دارد.
غیبت شهره موسوی که همچنان در بازداشت به سر می‌برد یکی دیگر از موضوعات مهم اولین جلسه رسمی هیئت رئیسه فدراسیون مهدی تاج است که باید دید در نهایت چه سرنوشتی پیدا می‌کند.
این جلسه حالا ساعتی می‌شود که در ساختمان خیابان سئول آغاز شده و باید دید در پایان اعضای حاضر در این جلسه وقتی مقابل خبرنگاران قرار می‌گیرند از چه موضوعاتی به عنوان خروجی جلسه باد می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها