کد خبر: ۵۱۳۲۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: دلخوری سرمربی و مدیرعامل باشگاه از یکدیگر شایعه بوده و واقعیت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، محمد محمدی در مورد صحنه پنالتی که در بازی با هوادار علیه این تیم گرفته شد، اظهار داشت: ما هم در حین و بعد از بازی آن صحنه را دیدیم ولی به نظر من خطا بیرون از محوطه ۱۸ قدم بود. درست است؛ گل خوردیم اما مهم این است که شاکله دفاعی تیم خوب است.

وی در مورد گل محمدی روز گذشته بعد از بازی گفت می‌خواهیم جام را به پرسپولیس بازگردانیم و فکر می‌کنید این اتفاق بیفتد، گفت: ما هم به دنبال همین هستیم. مدیریت باشگاه همه در حال تلاش هستند و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که پرسپولیس مجددا قهرمان شود.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه کار در این باشگاه سخت به نظر می‌رسد گفت: به هر حال باشگاه بزرگ دردسرهایش هم بزرگ است. از روزی که کار را در باشگاه آغاز کردم، با تمام توان جلو رفتیم و همه دست به دست هم دادیم تا بازیکنان و کادر فنی با فکر راحت‌تر در مسابقات حاضر شوند.

محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس کهکشانی است، عنوان کرد: ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم، اما از بزرگترین بازیکن تا کم سن و سال‌ترین همه ستاره هستند. من خیلی به کهکشانی اعتقاد ندارم اما معتقدم بازیکنانمان ستاره هستند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود؛ دلخوری‌هایی بین گل محمدی و درویش وجود دارد، گفت: اینها شایعه است و دلخوری وجود ندارد، خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. چیزی که مهم است خوشحالی هواداران است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا لبخند روی لب هوادار بیاوریم، چون حق‌شان است. سال گذشته هم خیلی اذیت شدند. ما سال قبل هم می‌توانستیم قهرمان شویم اما یکسری اتفاقات افتاد که نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها