يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۲۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
باشگاه نساجی پس از دومین میزبانی خود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از اقدامات مسئولان کشوری و استانی تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در پی پیروزی قاطع مازندرانی‌ها که با حضور تماشاگران اتفاق افتاد، مسئولان نساجی با انتشار یک بیانیه از رییس جمهور تا فرماندار شهر را از تشکر خود بی‌نصیب نگذاشتند. 
بیانیه این باشگاه را در ادامه می‌خوانید:

خُرسندیم که امروز نساجی مازندران پس از یک سال و اندی خانه‌به‌دوشی و جدایی تلخ از هواداران عاشق و پرشمارش، با افتخار می‌تواند برای دومین مرتبه میزبان یکی دیگر از مسابقات خود در لیگ برتر و با حضور شورانگیز تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باشد.

اکنون که این آغاز دوباره با هم بودن را در ورزشگاه خانگی نساجی مازندران جشن می‌گیریم شاید زمان مناسبی باشد تا قدردانی عمیق و حس حق‌شناسی را نسبت به مسئولان و مدیرانی ابراز کنیم که در این راستا زحمات فراوان کشیدند.

بدین‌وسیله به پاس اقدامات و مدیریت مدبرانه دکتر رئیسی (رئیس جمهور محترم)، تلاش‌های دکتر مخبر (معاون اول رئیس جمهور)، پیگیری و دلسوزی‌های دکتر حسینی‌پور (استاندار مازندران)، همت والای دکتر رنگرز (مدیرکل ورزش و جوانان مازندران) و مهندس مولایی (فرماندار قائمشهر) که موجب تسهیل در بازسازی و تکمیل پروژه ورزشگاه شهید وطنی شدند، تقدیر و تشکر می‌نماید.

باشگاه نساجی مازندران ضمن تقدیر مجدد از این عزیزان، امیدوار است همه مسئولان استانی و شهری تا پایان مسیر سخت مسابقات لیگ و بازی‌های این تیم مردمی، در کنار نساجی باشند و شاهد موفقیت‌های نساجی و نشاط و شادی هواداران در قائمشهر و سراسر مازندران باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها