يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۳۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سرانجام پرونده دراگان اسکوچیچ در تیم ملی کشورمان بسته شد و این مربی کروات پس از کش و قوس‌های زیاد در مسیر جدایی قرار گرفت.

کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی که پیش از این در دو جام جهانی 2014 و 2018 هدایت تیم کشورمان را بر عهده داشت و با انجام بازی‌های با کیفیت مقابل تیم‌های بزرگ دنیا رضایت هواداران تیم ملی و مردم را جلب کرده بود، بار دیگر به نیمکت تیم ملی بر می‌گردد.

کی‌روش با 4 دستیار خارجی برای جام جهانی 2022 روی نیمکت تیم ملی حضور خواهد داشت و جواد نکونام به عنوان دستیار اول او فعالیت می‌کند. باشگاه فولاد نیز مخالفتی برای حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی ندارد.

مربی پرتغالی قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده روز جمعه برای عقد قرارداد وارد تهران شود. قرارداد او به مدت سه ماهه و نیم و تا پایان جام جهانی خواهد بود که پس از این مسابقات در مورد ادامه همکاری دو طرف، تصمیم گیری خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها