أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۵۱۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
تیزر الحاق ناو رزمی موشک‌انداز شهید سلیمانی به تجهیزات سازمان رزم نیروی دریایی سپاه توسط جوانان همدانی ساخته و رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، چند روز پیش در مراسمی با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، تجهیزات تخصصی دفاعی( شناوری) به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.

در این مراسم ناو رزمی موشک‌انداز شهید سلیمانی، شناور تندرو کلاس موشک‌انداز شهید روحی و شناور تندرو موشک‌انداز شهید دارا به تجهیزات سازمان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق شد.

ویژگی‌های تجهیزات تخصصی دفاعی( شناوری) الحاقی به نیروی دریایی سپاه ناو رزمی موشک‌انداز شهید سلیمانی در حوزه اشراف اطلاعاتی و شناسایی و پایش اهداف و ترددهای سطحی زیرسطحی و هوایی مجهز به پیشرفته‌ترین سامانه‌های کشف و آشکارسازی شنود راداری و مخابراتی و جنگ الکترونیک است.

ساخت تیزر این ناو اقیانوس مدرن ایران توسط امید سیفی؛ از انیمیشن‌سازان برجسته همدان صورت گرفت.

سیفی با بیان اینکه خود نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است گفت: ساخت تیزر سه ماه طول کشید و ۱۰ نفر از بچه‌های همدان با همکاری گروه شهدای خلیج فارس نیروی دریایی سپاه به سرپرستی ابراهیم جعفری کار را انجام دادند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها