کد خبر: ۵۱۳۵۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
سرمربی پرتغالی و علاقه به اردوی طولانی مدت
سازمان لیگ فوتبال در انتظار برنامه کارلوس کی‌روش برای آماده سازی تیم ملی است؛ آیا او برنامه لیگ برتر را بهم می‌زند؟

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش در سال‌های حضور خود در ایران همواره با سازمان لیگ و به خصوص کمیته مسابقات بر سر برنامه مسابقات لیگ برتر در کشمکش بود. این مربی پرتغالی در آن سال‌ها و به خصوص قبل از تورنمنت های مهم(جام جهانی یا جام ملت‌های آسیا) علاقه زیادی به تعطیلی مسابقات لیگ و در اختیار داشتن بازیکنان در اردو داشت. به همین خاطر کمیته مسابقات با چالش های زیادی مواجه می‌شد.

حالا با بازگشت کی‌روش به صندلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال، این دغدغه وجود دارد که او بار دیگر خواهان تعطیلی مسابقات لیگ و در اختیار داشتن بازیکنان قبل از جام جهانی قطر شود. با توجه به اینکه کی‌روش فقط در همین فیفادی پیش رو بازیکنان را در اختیار دارد و قبل از جام جهانی نیز فرصتی برای آماده سازی نیست شایعاتی مبنی بر درخواست شفاهی این مربی از فدراسیون برای تعطیلی چند روزه لیگ قبل از جام جهانی وجود دارد.

این در حالی است که سازمان لیگ فوتبال برنامه ریزی کرده که مسابقات تا قبل از جام جهانی به هفته چهاردهم برسد اما اگر کی‌روش بخواهد اردوی دیگری را درپاییز با حضور نفرات داخلی برگزار کند،‌ آنوقت برنامه مسابقات لیگ هم تغییر خواهد کرد.

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفته است: «حالا که تغییرات صورت گرفته، خوشحالم کارلوس کی‌روش برگشته و کاریزمای مدیریتی فنی هم به تیم ملی برگشت. باید صبر کنیم تا او برنامه‌اش را اعلام کند و بر اساس آن، برنامه لیگ را مجدداً بازبینی کنیم.»

کمیته مسابقات سازمان لیگ نگران است که اگر مسابقات لیگ برتر تا قبل از جام جهانی به نیمه راه خود نرسد، بعد از جام جهانی فرصت کافی برای تمام کردن مسابقات نداشته باشد. به همین خاطر اصرار به برگزاری فشرده بازی ها تا قبل از آذرماه دارد. این در حالی است که احتمالا کی‌روش بخواهد مدت بیشتری بازیکنان تیم ملی( حداقل داخلی‌ها) را در اختیار داشته باشد و آنوقت برنامه لیگ برتر و مد نظر سازمان لیگ نیز دچار مشکل خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید کی‌روش در بازگشت به ایران چه برنامه هایی را برای تیم ملی در نظر خواهد گرفت و او چگونه قصد دارد تیمش را برای حضور در جام جهانی آماده کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها