کد خبر: ۵۱۳۵۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
رئیس ستاد مرکزی اربعین خبر داد
رئیس ستاد اربعین گفت: با همکاری مأموران پلیس مقرر شد تا در ورودی شهرهای مرزی و شهرهای منتهی به مرزها محدودیت ترافیکی برقرار شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: متأسفانه در حال حاضر شاهد ترافیک در مسیرهای منتهی به شهرهای مرزی و پایانه‌های مرزی هستیم.

وی افزود: این ترافیک و این ازدحام باعث شده است که حتی تردد خودروهای امدادرسان و زائرانی که سفر خود را کوتاه کرده و به کشور بازگشته اند هم دچار مشکلاتی شود.

رئیس ستاد اربعین خاطرنشان کرد: تنها راه حل مدیریت این شرایط این است که مردم عزیزمان سفر خود را به تعویق انداخته و یا از سفر نصرف شوند تا بر ازدحام فعلی افزوده نشود.

وی درخصوص اینکه در برخی تصاویر نشان داده شده است که در مرزهای مهران و شلمچه و چذابه شاهد ازدحام مردم هستیم این افراد چه زمانی به پایانه مرزی رسیده اند و آیا مرز برای عبور آنها باز است گفت: به هر تقدیر ظرف ۴۸ ساعت گذشته بخشی از هموطنان با هر روشی که بوده خود را به مرز رسانده اند.

میراحمدی گفت: در تعامل با کشور عراق تلاش داریم تا این افراد در یک بازه مشخصی بتوانند از مرز عبور کنند و به داخل کشور عراق بروند.

رئیس ستاد اربعین گفت: البته شرایط امروز در مرز مهران و سایر مرزها عادی نیست و شاهد ازدحام مردم هستیم و گرمای شدید بالای ۵۰ درجه باعث شده تا مردم در سختی و رنج مضاعفی باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها