أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۵۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر:
سلیمانی گفت: زائران اربعین در این سفر صبور باشند و سفر خود را کوتاه کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در برنامه صبح بخیر ایران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های بعمل آمده جمعیت هلال احمر در ورودی و خروجی مرزهای کشور آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی است.

وی افزود: یکی از مشکلات بزرگی که زائران اربعین حسینی را به خطر انداخت گرمای شدید هواست، این امر زائران زیادی را گرمازده و روانه بیمارستان کرد.

سلیمانی گفت: کادر درمانی هلال احمر در خارج مرز‌ها خدمات رسانی می‌کند و داخل کشور هم پوشش امدادی مراسم اربعین را برعهده دارد. هلال احمر در مجموعه ستاد اربعین از ۴ ماه قبل برنامه ریزی‌های خود را جهت خدمت رسانی شروع کرده بود.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: حدود ۳۰۰۰ نفر کادر درمان، شامل پزشک، نیروی امدادی، پرستار و... اعزام نیرو به عراق داشتیم.

به گفته وی در بحث دارویی پیش بینی‌های لازم انجام شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

سلیمانی افزود: محل استقرار هلال احمر، هم در مسیر پیاده روی و هم در شهر‌های زیارتی است و بیشتر درمانگاه‌های هلال احمر به صورت شبانه روزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی به زائران اربعین توصیه کرد: در این سفر صبور باشید و سفر خود را کوتاه کنید. هلال احمر تمهیدات لازم را جهت اسکان اضطراری در مرز‌ها پیش بینی کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها