أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۶۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
‌قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۶۰۲ تومان اعلام شد. دلار توافقی نیز در قیمت ۲۹ هزار و ۱۲۰ تومان معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از جهان نيوز، امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۸ هزار  و ۳۱۷ تومان و ۲۸ هزار و  ۶۰۲ تومان اعلام شد که نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۷ شهریور) قیمت آن ۲۰ تومان افزایش یافت.

قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۳۵۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۴۲ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته ۷۰ تومان افزایش یافت.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۲۹ هزار و ۱۹۸ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۲۹ هزار و ۵۱۹ تومان در صرافی ها اعلام کرد.

میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۲۹ هزار و ۱۹۴ و ۲۹ هزار و  ۵۷۲ تومان اعلام شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۲۹ هزار و ۱۲۰ تومان اعلام شد.  

همچنین تا ساعت ۱۳  و ۳۰ دقیقه نرخ دلار در بازار متشکل ارز ۲۸ هزار و ۴۶۰ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و  ۵۰۰ تومان بود.
دلار آزاد تا ساعت تنظیم این خبر ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها