أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۶۲۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
اعلام برنامه روز دوم؛
5 ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان روز یکشنبه در دومین روز از مسابقات جهانی با حریفان سرشاخ می‌شوند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، روز دوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی در حالی امروز (یکشنبه 20 شهریور) پیگیری خواهد شد که کشتی‌گیران کشورمان در مرحله مقدماتی 4 وزن دوم و در اوزان 63 (علیرضا نجاتی)، 67 (محمدرضا گرایی)، 82 (پژمان پشتام) و 97 کیلوگرم (محمدهادی ساروی) روی تشک خواهند رفت.

در وزن 63 کیلوگرم که با حضور 30 نفر برگزار می‌شود، علیرضا نجاتی در دور نخست با احمت اویار از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار خوزه رودریگوئز از مکزیک و عبدالمحمد پاپی از آلمان می‌رود.

در وزن 67 کیلوگرم که 30 نفر شرکت کرده‌اند، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کریستین وانزا از مجارستان و امانتور اسماعیل اف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن 82 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان کارپت چالیان از ارمنستان و فیلیپ ساسیچ از کرواسی می‌رود.

در وزن 97 کیلوگرم که با حضور 29 نفر برگزار می‌شود، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان فلیکس بالدوف از نروژ و یان لیو از چین می‌رود.

همچنین در شانس مجدد ناصر علیزاده فرنگی‌کار 87 کیلوگرم کشورمان این فرصت را پیدا کرد تا برای کسب مدال برنز رقابت کند. علیزاده در جدول بازنده‌ها در ابتدا مقابل بارتلمی تشوشا از کنوگو قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی در این حریف، فردا شب برای کسب مدال برنز به مصاف علی چنگیز از ترکیه خواهد رفت.

مسابقات از ساعت 13 تا 17 به وقت ایران در مرحله مقدماتی پیگیری می‌شود. پویا دادمرز، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها