کد خبر: ۵۱۳۶۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
با توجه به اختیاراتی که به گشت های ویژه داده شده برابر اختیارات قانونی با مجرمان به صورت قاطع آن هم در صحنه برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از میزان، سردار قاسم رضایی بیان کرد: به ملت بزرگ ایران عرض می‌کنم مجموعه انتظامی تکیه گاه همه مردمان و مظلومان و مقابله کننده جدی با هنجارشکنان است.

سردار رضایی با بیان اینکه جوانان انقلابی انتظامی کشور با بصیرت و جهاد مقابله با هرگونه هنجار شکنی را در دستور کار خود قرار خواهند داد، تاکید کرد: مشابه همین جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی و از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کردند.

وی با هشدار به هنجار شکنان گفت: افراد تا به امروز هر اقدام مجرمانه ای که انجام می‌دادند، دست از اقدامات هنجار شکنانه خود بردارند، چرا که از امروز با توجه به اختیاراتی که به گشت‌های ویژه داده شده برابر اختیارات قانونی با مجرمان به صورت قاطع آن هم در صحنه برخورد خواهد شد.

سردار رضایی تاکید کرد: هر فرد مجرمی که بخواهد در بوستان ها، بزرگراه ها و محلات هنجار شکنی یا عرض اندام کند، با واکنش قاطع و در صحنه گشت های ویژه پلیس مواجه خواهد شد‌.

وی ضمن هشدار به هنجار شکنان گفت: افراد از اقدامات مجرمانه دست بردارند و به جامعه بازگردند، خشم ملت نسبت به هنجارشکنی در بازوان افسران انقلابی است.

گفتنی است که از امروز «یکشنبه ۲۰ شهریور» طرح ویژه پلیس برای برخورد با زورگیران مسلح در قالب گشت‌های ویژه پلیس اجرایی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها