أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۹۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد ابهامات پیرامون آینده بهروز عطایی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، اگرچه باید اعتراف کنیم که تیم ملی والیبال ایران همچنان با قدرت های اول دنیا در این ورزش فاصله دارد اما با این وجود در مسابقات قهرمانی جهان انتظارات بیشتری از تیم بهروز عطایی وجود داشت.

شاید هیچ‌کس این انتظار را نداشت که تیم ملی والیبال ایران بتواند در مرحله یک هشتم نهایی پرافتخارترین تیم دنیا یعنی برزیل را شکست دهد اما دوست داشتیم که عملکرد به مراتب بهتری در مقابل این تیم ارائه دهیم. حتی قبل‌تر از آن انتظار می‌رفت که شاگردان عطایی با شکست هلند به عنوان صدرنشین صعود کنند تا در مرحله بعدی کار راحت‌تری داشته باشند اما این اتفاق رخ نداد.

اما بهروز عطایی بعد از حدود یک دهه که تیم ملی والیبال ایران توسط سرمربیان خارجی هدایت می‌شد، این وظیفه مهم را برعهده گرفت. عملکرد ملی پوشان در رقابت های آسیایی و بعد لیگ ملت ها قابل قبول بود اما حذف از قهرمانی جهان باعث شد که خیلی زود انتقادات از این سرمربی ایرانی به اوج خود برسد.

وضعیت سرمربی تیم ملی والیبال مشخص شد

این انتقادات تا جایی پیش رفته که حالا بسیاری معتقدند که تیم ملی برای موفقیت در رقابت های انتخابی المپیک به تقویت و حتی تغییر در کادر فنی خود احتیاج دارد. البته بخش قابل توجهی از این انتقادات و عقاید افراطی است چراکه عطایی قطعاً برای اثبات توانایی های خود به زمان بیشتری احتیاج دارد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، در مصاحبه‌ای به این ابهام بزرگ در مورد آینده بهروز عطایی پاسخ داده و تمام شایعات پیرامون احتمال تغییرات در کادر فنی تیم ملی را رد کرده است. رئیس فدراسیون والیبال در گفت‌وگویی حمایت کامل خود را از سرمربی ایرانی تیم ملی اعلام کرده است.

داورزنی در این مصاحبه تاکید کرد که نمی‌توان تنها با عملکرد شش ماه، بهروز عطایی را مورد قضاوت قرار داد و بگوییم که با حذف از قهرمانی جهان سریع برویم و یک مربی اروپایی بیاوریم. داورزنی قویا تاکید کرد که عطایی به زمان بیشتری احتیاج دارد و باید مانند مربیان خارجی مثل ولاسکو یک فرصت ٢+٢ ساله در اختیار او قرار داده شده است.  

وضعیت سرمربی تیم ملی والیبال مشخص شد

محمدرضا داورزنی، در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد که امکان دارد نیمکت تیم ملی به تقویت احتیاج داشته باشد. به این معنا که احتمالاً شاهد این خواهیم بود که در ماه‌های آینده فدراسیون والیبال با یک مربی خوب خارجی به توافق رسیده تا او در کنار عطایی و به عنوان دستیارش قرار بگیرد؛ اتفاقی که می‌تواند یک کمک ویژه در راه صعود ایران به المپیک پاریس باشد و قطعاً عطایی نیز از آن استقبال خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها