يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۰۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
تیم ملی فوتبال عربستان تا زمان حضور در جام جهانی قطر، هشت دیدار تدارکاتی انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های آرژانتین، لهستان و مکزیک همگروه است.

«هروه رنارد» سرمربی عربستان برنامه ویژه ای برای آماده سازی تیمش قبل از حضور در جام جهانی در نظر گرفته و این برنامه نهایی شده است.

طبق اعلام روزنامه «الشرق الاوسط»، عربستان تا شروع جام جهانی ۸ دیدار تدارکاتی انجام خواهد داد.

این تیم در ۲۳ سپتامبر با همتای اکوادوری خود دیدار می‌کند و در ۲۷ سپتامبر به مصاف تیم ملی آمریکا می‌رود؛ کشوری که یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام جهانی است.‌

سبزها در ماه اکتبر ۳ بازی دوستانه دیگر برگزار خواهند کرد به ترتیب مقابل مقدونیه، آلبانی و هندوراس.

عربستانی‌ها با سه بازی دوستانه مقابل ایسلند، پاناما و کرواسی به ترتیب در روزهای ۶، ۱۰ و ۱۶ نوامبر به برنامه آماده سازی خود پایان خواهند داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها