يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۱۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
فدراسیون کشتی آمریکا به صورت رسمی از تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ دعوت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، امروز جمعه در جریان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که به میزبانی صربستان در حال برگزاری است، "جاش" رییس برگزاری مسابقات جام جهانی آمریکا با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشورمان دیدار کرد و دعوتنامه حضور در جام‌جهانی کشتی آزاد را به صورت رسمی به وی اهدا کرد.

در این خصوص رئیس فدراسیون کشتی کشورمان، اظهار داشت: برای حضور در این مسابقات چند شرط گذاشتم و گفتم اگر به یگ نفر هم روادید ندهند، ما در جام‌جهانی آمریکا شرکت نخواهیم کرد.

دبیر افزود: تعارف نداریم، زمانی وجود دارد که می‌خواهیم برای سفر شخصی برویم که رویداد داده نمی‌شود و صحبتی هم در این خصوص نداریم اما وقتی آمریکا به صورت رسمی دعوت می‌کند باید به همه نفرات ما ویزا بدهد.

وی تصریح کرد: وقتی ما آمریکا دعوت می‌کنیم به آنها احترام کامل می‌گذاریم و اکنون برای ما مهم است که شان تیم ملی کشتی کشورمان حفظ شود. صادقانه با آنها صحبت کرده و اعلام کردم به همه ویزا بدهند. آمریکا جام‌جهانی سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را میزبانی خواهند کرد.

دبیر افزود: آنها نیاز دارند که تیم ایران آنجا باشد چون سرمایه‌گذاری کرده‌اند و برایشان حضور تیم ایران مهم است چرا که در آمریکا ایرانی‌های زیادی هستند که برای تماشای کشتی‌ها می‌آیند.

وی عنوان کرد: همیشه گفته‌ام در مسابقاتی که ایران، روسیه و آمریکا نباشند، کشتی‌ها زیبا نخواهد بود. حضور این سه کشور در مسابقات کشتی، رقابت‌های جذابی را رقم می‌زند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها