يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۳۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
سرمربی تیم ملی دومین جلسه تمرینی کار با توپ ملی‌پوشان را جدی‌تر از همیشه زیر نظر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" در شرایطی که صبح دیروز بازیکنان تیم ملی به تمرین بدنسازی و کار با وزنه پرداخته بودند، جلسه تمرینی بعدازظهر دوشنبه تیم ملی در اردوی اتریش به کار با توپ اختصاص داشت.
تمرینی که البته بدون طارمی، جهانبخش و انصاری‌فرد انجام شد اما کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی بیشتر از تمام جلسات تمرینی قبلی وارد متن آن شد و به بازیکنان نکات مختلف را گوشزد کرد.
سی‌کیو که اتفاقا به واسطه کار کردن در رئال و همچنین سابقه کار با فرگوسن از جایگاه بسیار بزرگی نزد ملی‌پوشان تیم ملی برخوردار است و اغلب به مانند دوران حضورش در رئال رییس خطاب می‌شود، تحت قرارداد با برند مشهور BOSS نیز هست تا از هرنظر برای شنیدن لقب رییس مناسب باشد.
تردیدی نیست حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ برای کی‌روش یک دستاورد تاریخی به شمار می‌رود و البته نشستن این سرمربی مشهور و شناخته‌شده جهانی روی نیمکت ایران هم می‌تواند تاثیرات مثبت فراوانی برای ایران به همراه داشته باشد. از همین رو هرچه به مسابقات تدارکاتی ایران نزدیک‌تر می‌شویم، او هم با دقت و جدیت بیشتری کار ملی‌پوشان را زیر نظر می‌گیرد تا هرچه سریع‌تر بتواند ترکیب مدنظرش برای تیم ملی ایران را پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها