يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۴۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
مسئولان ورزشگاه پاس قوامین دیگر زمین چمن خود را برای تمرین در اختیار استقلال و تیم‌های دیگر قرار نمی‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، استفاده های مکرر از چمن ورزشگاه پاس قوامین باعث شد تا نگرانی هایی درباره این ورزشگاه به وجود بیاید. ورزشگاه پاس میزبان بازی های خانگی پیکان و هوادار در لیگ برتر و سایپا در لیگ دسته اول است. از این رو انجام یکی دو جلسه تمرین استقلال در این زمین هم دردسرساز شده بود.

اجاره ورزشگاه پاس قوامین به تیم استقلال برای دو جلسه تمرین قبل از انجام مسابقه باعث شد تا انتقادهای زیادی متوجه مسئولان ورزشگاه شود. بدون شک خرابی چمن ورزشگاه پاس مشکل بزرگی به تیم های تهرانی تحمیل می کند چراکه آنها دیگر ورزشگاهی برای میزبانی از رقبا ندارند.

در چنین شرایطی مسئولان ورزشگاه پاس قوامین تصمیم گرفتند دیگر چمن خود را برای تمرین به هیچ تیمی از جمله استقلال ندهند و فقط بازی های لیگ برتر و لیگ دسته اول برای 3 تیم مذکور در این ورزشگاه برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها