أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۴۴۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
آزادی حجاب بدون حجاب!
اغتشاشگرانی که با شعار آزادی پوشش زنان به خیابان‌ آمده بودند، در اقدامی گستاخانه پوشش خانم چادری را از سر او برداشتند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شب‌های گذشته برخی شهرهای کشور شاهد صحنه‌های ناگواری بود که جز به دست اراذل و عده‌ای هنجارشکن، نمی‌توانست رقم بخورد. از کتک زدن مأموران نیروی انتظامی تا به آتش کشیدن پرچم ایران از جمله اقدامات شنیعی بود که اغتشاشگران به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی انجام دادند. به گزارش «وطن‌امروز»، در 2 شب اخیر، برخی عناصر سازمان‌یافته که مرتبط با گروهک تروریست منافقین و سرویس‌های بیگانه هستند، ضمن تخریب اموال عمومی، اقدام به آتش زدن اماکن مقدسی مثل امامزاده و مسجد کردند. آشوب‌طلبان در اقدامی وحشیانه خودروهای امدادی از جمله آمبولانس‌‌های اورژانس را نیز مورد حمله قرار دادند. این افراد در حالی به خودروهای امدادی حمله کرده و آنها را آتش زدند که حتی در جنگ‌ها و درگیری‌های مسلحانه در دنیا نیز آمبولانس‌ها به‌ خاطر وظیفه انسان‌دوستانه‌ای که دارند مورد تعرض قرار نمی‌گیرند. در همین رابطه، ایسنا به نقل از یک منبع آگاه خبر داد در جریان آشوب‌های شب‌های اخیر، به ۱۲ دستگاه آمبولانس در سراسر کشور خساراتی وارد شده که در این میان یکی از آمبولانس‌ها به طور کامل تخریب شده و قابل استفاده در ناوگان امدادی نیست. این تعداد آمبولانس‌ در حالی آسیب دیده‌اند که خرید و تجهیز هر دستگاه آمبولانس ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود. 
 
به آتش کشیدن مسجد سبزه میدان در رشت
در پی آشوب‌افکنی اغتشاشگران که به بهانه فوت مرحومه امینی به خیابان‌ها آمده و اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند، آشوبگران در رشت با سوءاستفاده از احساسات مردم نسبت به فوت مهسا امینی، ضمن هتاکی به قانون و ارزش‌های اسلامی، مسجد سبزه میدان این شهر را به آتش کشیدند. شکستن شیشه‌های خودروهای عبوری و همچنین به آتش کشیدن خودروهای پارک شده شهروندان از دیگر اقدامات آشوب‌طلبان در شب‌های گذشته بود. 
 
آتش زدن نیروی پلیس در مشهد
وحشی‌گری‌های آشوب‌طلبان در شب‌های گذشته به موارد بالا ختم نشد. برخی آشوبگران در مشهد در اقدامی جنایتکارانه یک مأمور نیروی انتظامی را که وظیفه‌ای جز تأمین امنیت جامعه ندارد، با بنزین به آتش کشیدند. آنطور که از فیلم‌های منتشر شده از این جنایت پیداست، آشوبگران پس از آتش زدن نیروی پلیس نیز از جان او نمی‌گذرند و به دنبال او می‌دوند تا کارش را تمام کنند. محسن داوری، فرماندار مشهد در جمع خبرنگاران حاضر شد و اعلام کرد خوشبختانه این نیروی پلیس زنده بوده و هم‌اکنون در حال درمان است. 
 
تعرض به ساحت امامزاده عبدالله در همدان
در پی فراخوان عناصر ضدانقلاب در همدان، میدان آرامگاه بوعلی این شهر شاهد تجمع چند ده نفره اغتشاشگران بود. شکستن شیشه‌ها، سوزاندن سطل‌های آشغال‌، تخریب تابلوهای راهنمایی و همچنین شکستن شیشه بانک‌ها از جمله اقدامات خرابکارانه هسته‌های اغتشاش در همدان بود. آشوب‌طلبان با تعرض به بقعه متبرکه امامزاده عبدالله این شهر نیز اقدام به آتش زدن درخت‌های محوطه امامزاده کردند که اگر نیروهای انتظامی به‌موقع وارد عمل نمی‌شدند، این امامزاده در آتش می‌سوخت. 
 
جراحت 4 مأمور انتظامی و شهادت یک همیار پلیس در شیراز
لطف‌الله شیبانی، فرماندار شیراز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در جریان تجمع شامگاه سه‌شنبه شیراز در پی فراخوان گروه‌های ضدانقلاب، 4 مأمور انتظامی مجروح شدند و یک همیار پلیس نیز بر اثر شدت جراحات، آسمانی شد. وی افزود: ۱۵ نفر از عوامل درگیری شامگاه سه‌شنبه در خیابان معالی‌آباد دستگیر شدند. 
 
هتک حرمت خانم چادری
اوج وقاحت و وحشی‌گری آشوبگران جایی نمایان شد که آنها با دوره کردن یک خانم چادری، چادر و روسری از سر وی کشیدند تا خوی پست و حیوانی خود را به نمایش بگذارند. طبق تصاویر منتشر شده از این اتفاق، خانم چادری سعی دارد از دست هم‌مسلکان رضاخان میرپنج فرار کند اما آنها به تعقیب او می‌پردازند. نکته جالب توجه ماجرا این است که این اراذل در حالی چنین جنایتی را مرتکب می‌شوند که به بهانه فوت مهسا امینی چند روز است به خیابان‌ها آمده و فریاد «زن، زندگی، آزادی» سر می‌دهند! ایران سال‌هاست از روزهای سیاه دیکتاتوری پهلوی گذر کرده و حرمت‌شکنی یک خانم از سوی اوباش سازمان‌یافته مورد قبول نیست. انتظاری که از قوه‌ قضائیه می‌رود این است که به طور ویژه به این ماجرا ورود کرده و به صورت قاطعانه با حرمت‌شکنان برخورد کند تا دیگر شاهد چنین اقدامات وحشیانه‌ای نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها