أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۵۲۶
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
بردگان پول؛
مدیری اگر دغدغه مردم را دارد، بهتر است ابتدا تمام پول‌هایی را که پیش پیش از صدا و سیمای ایران به جیب زده را پس دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری 598، محسن محمودآبادی: مهران مدیری اخیرا با انتشار ویدئویی نسبت به اغتشاشات اخیر که با بهانه فوت تاسف‌بار مهسا امینی صورت گرفته، واکنش نشان داد.

مهران مدیری کارگردان و بازیگر تلویزیونی در یک کلیپ اینستاگرامی اعلام کرده که به هیچ وجه راضی به پخش حتی یک فریم از سری جدید برنامه دورهمی از صدا و سیما نیست.

به گفته روزنامه فرهیختگان، برنامه دورهمی با پخش بیش از 200 قسمت در شبکه نسیم تا اواخر سال 98، برای هر قسمت حدود 350 میلیون تومان + 30 درصد از درآمد تبلیغات برنامه را از صداوسیما گرفته است. با بالا رفتن هزینه‌های ساخت برنامه‌های تلویزیونی، به نظر می‌رسد که قرارداد سری جدید دورهمی با صداوسیما کم‌تر از مبلغ 350 میلیون تومان برای هر قسمت نباشد!

مهران مدیری این‌بار در نقش یک پوفیوز / پول‌هایی را که پیش پیش از صدا و سیمای ایران برای دورهمی به جیب زدی را پس داده

از طرفی مدیری برای تبلیغ از برخی شرکت‌ها ده‌ها میلیارد تومان به جیب زده است. این سلبریتی فقط برای تیبلغات چند ثانیه‌ای از یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نام آشنا که فروش برنج تاریخ گذشته یکی از تخلفاتش است، 35 میلیارد تومان گرفته است.

مدیری که خود را دغدغه‌مند و دلسوز مردم می‌داند، در خارج از کشور سکونت دارد.

این سلبریتی پس از سال‌ها پروار شدن و معروف شدن بواسطه صداوسیمای ایران با سوء استفاده از وضعیت موجود، از آب گِل آلود ماهیگیری کرده و درخواست پخش نشدن حتی یک فریم از دورهمی را دارد!

مدیری اگر دغدغه مردم را دارد، بهتر است ابتدا تمام پول‌هایی را که پیش پیش از صدا و سیمای ایران به جیب زده را پس داده و درباره برنامه‌ای که تهیه‌کننده‌اش فرد دیگری است، تعیین و تکلیف نکند.

گفتنی است که تهیه‌کننده این برنامه گفته، «مهران مدیری» تمام دستمزد خود بابت تولید برنامه دورهمی را بطور کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای از صداوسیما هم ندارد!

«ناصر قدیری کاشانی» در این باره که گفته می‌شود مدیری ده‌ها میلیارد دستمزد دریافت کرده، گفته است که همین حدود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱
۰
۰
معاف از مالیات بودن نتیجه داره .... میشه معاف از قوانین مملکت...
پاسخ
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱
۰
۰
باید از این سلبریتی های آشغال که با پول بیت‌المال به جایی رسیده اند، مالیات های سنگینی اخذ شود و خسارات وارد شده به بیت المال را باید کامل بپردازند و ممنوع الکار و ممنوع الخروج شوند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها