أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۵۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۲ مهر ۱۴۰۱
سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه تردد زوار از مرز خسروی کم و بیش ادامه دارد، گفت: با پایان یافتن ایام اربعین نیز پذیرای کاروان‌هایی که قصد دارند عازم عتبات عالیات شوند، هستیم.

به گزارش پایگاه 598، محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایان ایام اربعین و کاهش تردد زوار از مرز خسروی، اظهار کرد: با این وجود هنوز تردد زوار کم و بیش ادامه دارد.

وی ساعت کاری مرز خسروی را مانند روال قبل از ساعت پنج صبح تا 18 عصر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر عمده افرادی که از مرز خسروی تردد دارند، در حال بازگشت به کشور هستند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با تاکید بر باز بودن مرز خسروی بعد از ایام اربعین، عنوان کرد: بعد از ایام اربعین پذیرای کاروان‌هایی که قصد دارند عازم عتبات عالیات شوند هستیم و از سازمان حج و زیارت تقاضا داریم عبور کاروان‌ها از مرز خسروی را در برنامه داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه در حال حاضر تردد انفرادی زوار از مرز خسروی را همچنان داریم، خاطرنشان کرد: زواری که قصد تردد دارند، حتما باید ویزا داشته باشند.

وی سپس به خدمت رسانی به زوار اربعین طی بیش از یک ماه گذشته در مرز خسروی هم اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری‌های فراوانی که امسال صورت گرفت، مرز خسروی به عنوان یکی از بهترین مرزها برای اعزام زائرین به عتبات عالیات بازگشایی شد و در پیک ایام اربعین شاهد استقبال قابل توجه مردم از این مرز بودیم که از سراسر کشور به کرمانشاه و قصرشیرین آمدند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: با تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود، تردد زوار بدون مشکل انجام شده و توانستیم خدمات خوبی در زمینه حمل و نقل، اسکان و پذیرایی و ... به زوار ارائه دهیم.

حیدری باز شدن مرز خسروی را منشاء خیر و برکت برای شهرستان قصرشیرین دانست و ابراز امیدواری کرد شاهد استمرار تردد زوار از این مرز باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها