يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۶۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۴ مهر ۱۴۰۱
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با گرفتن ژست حمایت از مردم ایران، از اغتشاشات در ایران حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مهر، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با گرفتن ژست حمایت از مردم ایران، از اغتشاشات در ایران حمایت کرد.

بر اساس این گزارش، جوزف بورل گفت: در آستانه اجلاس وزرای خارجه اتحادیه اروپا، این اتحادیه به بررسی تمام گزینه‌های موجود برای واکنش به مرگ مهسا امینی و نحوه مواجهه نیروهای امنیتی ایران با اعتراضات بعد از آن ادامه خواهد داد.

وی همچنین بدون اشاره به اقدامات خرابکارانه آشوبگران مدعی شد: اتحادیه اروپا بر این اعتقاد است که بکارگیری بیش از حد قوه قهریه توسط نیروهای امنیتی ایران موجب برجاماندن تلفات در میان تظاهرکنندگان شده است.

این در حالی است که اجتماع بزرگ «امت رسول‌الله (ص)» علیه اغتشاش‌گران و آشوب‌گران عصر روز یکشنبه در میدان انقلاب تهران و دیگر استان‌های کشور برگزار شد.

در خروش انقلابی تهرانی‌ها، راهپیمایان و اجتماع‌کنندگان که از اقشار مختلف مردم و مرد و زن و کودک و جوان و پیر بودند، در کنار پرچم‌های ایران، پرچم عزا نیز در دست داشتند.

مردم تهران با در دست داشتن پرچم‌های ایران، به اهانت آشوبگران در به آتش کشیدن پرچم ایران واکنش نشان دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها