أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۴۶۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۴ مهر ۱۴۰۱
علی شعبانی در گفت و گوبا خبرنگار تسنیم در قم ، از فراخوان این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: علاقه‌مندان تا 20 آذرماه امسال برای ارسال آثار به جشنواره ابوذر مهلت دارند.

به گزارش پایگاه 598: علی شعبانی در گفت و گوبا خبرنگار تسنیم در قم، از فراخوان این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: علاقه‌مندان تا 20 آذرماه امسال برای ارسال آثار به جشنواره ابوذر مهلت دارند.

 وی افزود: این جشنواره در 8 قالب گزارش (خبری - تحلیلی - تحقیقی)، تیتر، یادداشت و سر مقاله، مصاحبه، گزارش ویدئویی، تک عکس، اینفوگرافیک و موشن گرافیک برگزار می شود.

دبیر هشتمین دوره جشنواره ابوذر در استان قم بیان کرد: سازمان بسیج رسانه استان قم با عنایت به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری و مأموریت‌های مهمی که ایشان در گام دوم انقلاب برای رسانه‌ها تعریف فرموده و همچنین با هدف تقویت کیفی تولیدات رسانه های خبری و حمایت از آثار برتر اهالی رسانه، هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر را با محوریت کنگره 6090 شهید استان قم برگزار می کند.

شعبانی با اشاره به محورهای هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم گفت: محورهای بخش عمومی جشنواره شامل 1)پاسداشت یکصدمین سال بازتاسیس حوزه علمیه قم، ۲)روایت شهدا در پیاده روی اربعین، ۳)شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، ۴)مقابله با آسیب‌های اجتماعی، ۴)خانواده، جامعه و فرزند آوری، ۵)امید و نشاط آفرینی در جامعه، ۶)پیوند رسانه با بخش تولید و صنعت است.

ایشان افزود: محورهای بخش جایژه ویژه جشنواره ، با محوریت کنگره 6090 شهید استان قم، تبیین سبک زندگی شهدا و خانواده شهدای قم، روایت فعالیت‌های کنگره ملی شهدای استان قم، نقش اقشار و رزمندگان قم در دفاع مقدس، نگاهی به شهدای بین‌الملل در دفاع مقدس، معرفی گلزارها و یادمان‌های شهدا در استان قم، نقش حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش در ایثار و مقاومت، جهاد تبیین در حوزه فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است.

وی ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در بازه زمانی 01/01/1401 الی 20/09/1401 تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره و یا از طریق پیام رسان واتساپ و ایتا به شماره: 09930936858 ارسال نمایند.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه متن کامل فراخوان در سایت و کانال مربوطه منتشر می‌شود، خاطرنشان کرد: هر یک از شرکت کنندگان‌ صرفا مجاز هستند حداکثر دو قالب و هر قالب 4 اثر در "بخش عمومی" و همچنین 4 اثر در "بخش ویژه" شرکت کنند.

لینک دانلود فایل PDF فراخوان
فراخوان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم اعلام شد  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها