أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۴۶۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۴ مهر ۱۴۰۱
رویش ملت یا توهین به ملت؟
اقدام مشکوک روزنامه رویش ملت در شرایطی که هجمه‌ها و شایعات علیه کشور کم نیست، باعث شده تا عده‌ای این اقدام را به حاکمیت نسبت داده و هدف از آنرا، انبوه نشان دادن جمعیت بدانند!

به گزارش پایگاه خبری 598، محسن محمودآبادی: پس از فوت خانم مهسا امینی، عده‌ای معاند فرصت طلب با سوء استفاده از شرایط احساسی جامعه علیرغم تاکیدات مکرر خانواده مرحومه، دست به اغتشاش و آشوبگری زدند که بدنبال آن شاهد غارت و تخریب اموال عمومی توسط اوباش شدیم.

اما این اغتشاشات در اینجا خاتمه نیافت و متاسفانه دشمنان ملت ایران با جسارت به حریم نوامیس مردم و آتش زدن قرآن و پرچم مقدس ایران و همچنین پرچم مبارک امام حسین علیه السلام، دشمنی خود را با ایران و اسلام نشان دادند.

از این رو درپی این جسارت‌ها، مردم ایران با حضور در راهپیمایی‌ها انزجار خود را از آشوبگران و هتاکان به اسلام و ایران اعلام کردند. حضوری که به هیچ وجه نتوانست از قاب دوربین‌ها حذف شود!

در این بین روزنامه رویش ملت (نزدیک به محمد خاتمی) نیز برای به حاشیه راندن حضور حماسی ملت ایران در محکومیت آشوبگران، عکسی  فتوشاپی را از راهپیمایی روز جمعه منتشر کرد.

این اقدام مشکوک روزنامه رویش ملت در شرایطی که هجمه‌ها و شایعات علیه کشور کم نیست، باعث شده تا عده‌ای این اقدام را به حاکمیت نسبت داده و هدف از آنرا نیز، انبوه نشان دادن جمعیت بدانند!

فتوشاپ مشکوک روزنامه توهین کننده به سردار همدانی/ مسئولین مراقب نفوذی‌ها عمومی باشند

یکی از طراحان و گرافیست‌ها، در این زمینه گفت: تصویر فتوشاپی صفحه نخست این روزنامه بگونه‌ای بوده که هر کسی در نگاه اول متوجه فتوشاپی بودن آن می‌شود. لذا این اقدام می‌تواند مشکوک باشد.

این در شرایطی است که حضور مردم در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات بقدری گسترده بوده که گیلدا مورکرت، فعال ضد جنگ و امپریالیسم بیان کرد: پیام راهپیمایی‌تان را همه باید بشنوند که هیچ وقت اجازه نمی‌دهید کشورتان را تجزیه کنند.

این روزنامه همچنین سابقه‌ توهین به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم را در کارنامه سیاه خود دارد.

فتوشاپ مشکوک روزنامه توهین کننده به سردار همدانی/ مسئولین مراقب نفوذی‌ها عمومی باشند

لازم است تا مسئولین وزارت ارشاد به این امر رسیدگی نموده و از انحراف افکار عمومی جلوگیری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها