کد خبر: ۵۱۴۶۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۰۶ مهر ۱۴۰۱
انریکه:
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از شکست پرتغال و صعود به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا بسبار خوشحال است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف پرتغال رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند تا راهی نیمه نهایی شود.

انریکه بسیار خوشحال است که تیمش توانست در این بازی به پیروزی دست پیدا کند. سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیروزی بهترین درمان برای ناراحتی و اندوه است. پرتغال صدرنشین گروه بود و پیروزی برابر این تیم بسیار مهم و لذت بخش است. من در نیمه نخست کنترل توپ را در اختیار داشتیم اما خطری جدی را خلق نکردیم که این درست نیست. در بین دو نیمه احساس کردم که گل خواهیم زد.

او درباره خوشحالی زیاد خود گفت: من این‌گونه شادی کردم چرا که هیچ پیروزی را در آرامش به دست نیاورده‌ام. معمولا هر مربی که تیمش در دقایق پایانی گل بزند این‌گونه خوشحالی می کند. همه بازیکنان در این پیروزی نقش داشتند چه کسانی که در ترکیب اصلی بودند و چه آنهایی که به عنوان جایگزین وارد زمین شدند. متاسفانه مجبور هستیم که بعضی از بازیکنان را خط بزنیم چرا که تنها تعداد محدودی را می‌توانیم با خود به جام‌جهانی ببریم.

انریکه در پایان گفت: فهرست ما هنوز نهایی نشده است و هر احتمالی وجود دارد. شرایط سخت است اما من با این سختی کنار می‌آیم. اگر ما در دقیقه 85 گل می‌خوردیم همه می‌گفتند عجب مصیبتی و بحرانی. به هر حال من چنین شرایطی را تحمل می‌کنم.به بازیکنانم ایمان و اعتماد دارم و راهی را که آغاز کرده ایم با قدرت ادامه خواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها