يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۷۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۶ مهر ۱۴۰۱
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد تا دو ماه دیگر سامانه موشکی ناسامس را در اختیار اوکراین قرار می‌دهیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، ژنرال پت رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در کنفرانس خبری اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا می‌تواند کمک مالی بیشتری برای حمایت از اوکراین درخواست کند.

سخنگوی پنتاگون ادامه داد: فعلا نیازی به تغییر موضع هسته‌ای ما نیست. نیروهای ما برای دفاع از منافع آمریکا در اقیانوس هند و نیز دفاع از کره جنوبی آمادگی دارند.

ژنرال پت رایدر افزود: سامانه (پدافند هوایی) ناسامس (NASAMS) را فعلا در اختیار اوکراین قرار نداده ایم و پیش بینی می‌کنیم این کار ظرف دو ماه آینده انجام شود.

پیش تر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گفت: از آمریکا سامانه پدافند هوایی "ناسامس" NASAMS دریافت کردیم و من برای آن از رئیس جمهور بایدن و کنگره قدردانی می‌کنم.

انتقال تسلیحات پیشرفته آمریکایی به اوکراین در حالی انجام می شود که مسکو بارها به واشنگتن درباره عواقب چنین اقدامی هشدار داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها