يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۳۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۱۹ مهر ۱۴۰۱
رئیس‌جمهور در گفتگو با خانواده شهید سلمان امیراحمدی، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های هزاران شهید خواند و بر اهتمام همگانی برای صیانت از این سرمایه ملی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در گفتگوی تلفنی با خانواده شهید مدافع امنیت، سلمان امیراحمدی گفت: مهم‌ترین سرمایه ایران اسلامی، مردان و زنانی از جنس شهید امیراحمدی هستند که در مقاطع مختلف، در مقابل ابتلائات و مخاطرات گوناگون سینه سپر می‌کنند تا به کشور و مردم آسیبی نرسد.

رئیس‌جمهور ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید امیراحمدی، فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت‌ ملی در ایران خواند و افزود: آنچه تاکنون جمهوری اسلامی را در میدان مواجهه مستمر با انواع و اقسام تهدیدها و توطئه‌ها و اقدامات خصمانه سربلند و پیروز نگاه داشته است، سرمایه اجتماعی، وحدت کلمه و فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیسی، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های هزاران شهید خواند و بر اهتمام همگانی برای صیانت از این سرمایه ملی تاکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه تلخ شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد.

رئیسی در پایان از تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه تمامی نیروهای مدافع امنیت برای حفظ آرامش و امنیت در کشور قدردانی کرد و اظهار داشت: ان‌شاءالله این مجاهدت‌ها در پیشگاه خداوند متعال ماجور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها