يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۴۶۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۲۰ مهر ۱۴۰۱
رئیس کل دادگستری استان کرمان از بازداشت فردی به اتهام جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در این استان خبر داد و گفت: متهم قصد انجام اقدامات ضد امنیتی و خرابکارانه در استان را داشت که با هوشیاری سازمان اطلاعات سپاه، این توطئه خنثی شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان – حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی بیان کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده و منسجم سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، یکی از افراد مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در استان کرمان را داشت در یک اقدام پیش دستانه شناسایی و دستگیر شد.


بازداشت متهم به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در کرمان
وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده تحت پوشش شغل آزاد و تجارت در کشور فعالیت داشته است، گفت: متهم چندین سفر به کشور‌های مختلف با هدف انتقال اطلاعات و همچنین آموزش جهت اقدامات ضد امنیتی و خرابکارانه از طریق ارتباط با افسران اطلاعاتی را داشته است که آخرین سفر وی به یکی از کشور‌های همسایه بوده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: متهم با استفاده از بستر فضای مجازی و همچنین از طریق نرم افزار‌های متعدد رمزنگاری شده، اقدام به ارتباط با سازمان‌ها و ارگان‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی کرده بود که براساس اشراف سازمان اطلاعات سپاه بر فضای مجازی این توطئه نیز کشف و خنثی شد.

وی افزود: متهم ضمن جمع آوری برخی اطلاعات، قصد خروج از کشور و دیدار با یکی از عوامل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در یکی از کشور‌های منطقه و دریافت ماموریت جدید را داشت که قبل از خروج از کشور دستگیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها